Saturday, November 30, 2013

My very first collection





I proudly present to you: My very first mini collection. This was my project for the end of the year at my university. The pictures were taken on the fashion show that took place last week in the CMD (Centro Metropolitano de Diseño). My inspirations were clear, geometrical, almost architectural lines, which contrast to the prints (inspired by A Clockwork Orange by Anthony Burgess). I focused on the colors silver and white, and combined them with transparencies.
//Acá les presento: Mi primer mini colección. Este fue mi proyecto para el final del año en mi universidad (estoy estudiando diseño de indumentaria). Las fotos fueron sacadas en el desfile de la semana pasada, que se realizó en el CMD (Centro Metropolitano de Diseño). Mis inspiraciones fueron las lineas rectas y geométricas, casi arquitectónicas,  que están en contraste con los estampados, inspirados por la naranja mecánica de Anthony Burgess. Puse enfoque en el blanco y el plateado, y combine estos con transparencias.

6 comments:

  1. Chanced upon your blog and enjoy reading it! (:

    ReplyDelete
  2. Love the collection. www.youthinkimreckless.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Felicidades!! Esta genial! Tambien me gusto el post sobre medias.

    ReplyDelete
  4. Amazinggggggg!!!! Perfect work. I like it so much


    xx

    ReplyDelete