Thursday, July 4, 2013

Laid-Back

Sometimes fashion con be all about feeling comfortable. I love cozy, laid back outfits, which just make you want to watch movies and read books infront of a warm fire the whole day. It is pretty cold in Argentina right now, so I wear this VERY (and maybe even too) often. However, I will be heading to Europe next week, so I'm also very exited to wear my high waisted shorts, t-shirts and dresses again. I can't wait too feel the warm sun on my skin again!  So, a lot of summer outfits and city pictures are coming soon! Have a nice week! xx //
                                                                               
A veces uno nada mas quiere estar cómodo. Me encantan las prendas cómodas y relajadas, esas que te dan ganas de ver una pelicula o leer un libro delante de la chimenea durante todo el dia. Ya que en Argentina se vino el invierno, este conjunto lo estoy usando MUY seguido. Eso si, dentro de unos dias me voy por un tiempo a Europa, y no puedo esperar el momento de poder volver a usar mis shorts tiro alto, vestidos y remeras de vuelta! Extraño la sensación del sol calentito y la energia que me trae el verano. Así que nada, dentro de poco van a ir apareciendo un par de "outfits" mucho mas veraniegos! Que tengan una linda semana! xx





No comments:

Post a Comment