Tuesday, May 21, 2013

Wishlist

Wishlist by mucculunga featuring a denim coat

1. High waisted skinny jeans
2. Basic Topshop dress
3. Floral Jumpsuit
4. Bart Simpson Printed top
5. Light blue denim coat

I like to do a mental list of things I saw in blogs or magazines and just really caught my eye.  Usually (as my list is always very long and clothes in Argentina are very expensive), I try to find a similar version in a secondhand shop, or I just "Do It Myself" (I am working on a DIY version of the basic Topshop dress). However, as I am planing to travel to Germany, Denmark and Sweden in a couple of months, I can afford to have wishlist  I will probably be able to fullfil.
Suelo hacer listas mentales de cosas que veo en blogs, negocios o revistas, y que me gustaron especialmente  Como mi "wishlist" suele ser larga y la ropa en Argentina esta demasiado cara, por lo general después trato de encontrar una version muy similar en algún negocio de segunda mano, o intento sacarle la vuelta para hacerlo yo misma (dentro de poco van a ver mi version del "Basic Topshop Dress" como DIY).  Sin embargo, como tengo planeado un viaje a Alemania, Dinamarca y Suecia para fines del invierno, me puedo permitir tener una lista un poco mas concreta. Estas son nada mas cinco items que elegi mostrarles, que me gustan especialmente. 

1 comment:

  1. Que lindo! Realmente tengo un problema con vestidos básicos como el de Topshop y camperas de jean.

    Un besito
    www.mortem-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete